Красивий, зручний, впадаючий в очі корпоративний одяг допомагає запам'ятати бренд потенційному покупцеві, якщо на ній вишитий логотип. Логотип — це іміджева реклама компанії або продукту - своєрідна "візитна картка" підприємства, вона робить можливість впізнанності компанії на ринку. Основним завданням вишитого логотипу на спецодягу є створення образу, що запам'ятовується, залишити позитивне враження у потенційних клієнтів і споживачів. Ринок розвивається дуже швидко, компанії змінюють одна іншу, логотипи з'являються і зникають. На сьогоднішній день на ринку товарів і послуг існує декілька сотень тисяч різних логотипів. Тому дуже важливим стає створення у вишивці логотипу, який ви вигідно відрізнявся від інших і надовго запам'ятався клієнтові. Для того, щоб вишивка логотипу стала серйозним знаряддям в конкурентній боротьбі, недостатньо буде створити правильний графічний образ, насамперед необхідно донести до свідомості потенційних споживачів. Щоб виділити відмітні особливості уніформи необхідно на фірмовому одязі методом декоративної вишивки створити логотип, який буде не тільки унікальним, але підкреслюватиме стиль компанії, гармонійно впишеться в загальну композицію одягу і вигідно підкреслить фактуру тканини. Вишивка логотипу – це справжнє мистецтво. Тому до рішення цього питання необхідно підходити максимально відповідально. Машинна вишивка логотипів здатна довгий час залишатися міцною і при цьому не втрачає свій колір при пранні або іншій обробці, не линяє, не вигоряє на світлу, додаючи одягу стільность. Завдяки ефекту яскравості і об'єму вишивка на одязі привертає до себе увагу великого об'єму потенційних людей.
вишивка логотипу