Правила вдалої покупки

Покупки – це те, з чим людина стикається практично щодня. Вони можуть бути великими або маленькими, дорогими або незначними, корисними або абсолютно даремні. І у будь-якому випадку, до них треба відноситися з певною часткою відповідальності. Адже дуже часто, якщо мова йде не про продукти, ми купуємо речі на довгий час.

Також важливий і сам процес здійснення покупки. У наш час, коли в магазинах можна придбати абсолютно все, продавці змагаються один з одним. І предметом цього суперництва є ми з Вами – прості покупці, іноді навіть нічого і непідозрюючі. Для того, щоб "дістати" клієнта, продавці придумують різні пастки, в які ми дуже легко потрапляємо. Так от, що ж ми повинні пам'ятати, щоб потім не згадувати про похід в магазин з докором і жалем про безцільно витрачені гроші?

Ось Вам деякі ради.

По-перше, перш ніж йти в магазин, удома складіть список речей, які Вам необхідно купити. Робіть покупки безпосередньо за цим списком. Нічого зайвого. Можливо, ви не в курсі, чим займається мерчандайзер? Так от, його прямим обов'язком є розміщення товару на торговій площі і розподіл його на полицях так, щоб покупець не тільки не пройшов мимо без покупки, але і купив те, що вигідніше для магазина. Приведу декілька загальновідомих прикладів:

продукти першої необхідності: хліб, цукор, молоко і так далі розміщують в самому кінці торгового залу. Це підвищує вірогідність того, що проходячи через весь торговий зал, покупець зупинить свій погляд на чому-небудь і купить це;

незначні солодощі: жувальні гумки, шоколад і шоколадні батончики, східні солодощі і тому подібне продаються на касі. Навіть якщо Ви не збиралися нічого подібно купувати, то стоячи в черзі (я забула, коли останній раз проходила через касу швидше чим за 2 хвилини) точно їх відмітите – а далі справа Вашої витримки;

на торговому стелажі, в якому на різній висоті представлені однотипні товари різних виробників, на рівні очей і рук розміщені товари, продаж яких найбільш вигідний магазину. Розрахунок робиться на те, що покупець не захоче нагинатися або нахилятися, щоб узяти і розглянути той або інший товар;

часто в проходах торгового залу (кудой у будь-якому випадку пройде покупець) на підставках пропонується купити товар із знижкою. При цьому товар лежить "горою", перекреслений цінник повідомляє про розмір знижки. Люди проявляють слабкість до товарів, що продаються із знижкою: так і хочеться купити, нехай навіть про запас.

По-друге, беріть з собою кількість грошей, достатню тільки на покупку рівно за списком. Можна, звичайно, накинути про всяк випадок. Але не в якому випадку не беріть все, що у вас є, оскільки це чревато наслідками!

При покупці товарів обов'язково звертайте увагу на етикетки. Уважно читайте, що там написане: країна-виробник, склад. Якщо це продукти – звернете увагу на термін придатності. Інакше у вас можуть виникнути проблеми по приходу додому, коли, як мовиться, поїзд вже пішов, а гроші віддані. Це, звичайно, не стосується зіпсованих або з минулим терміном придатності продуктів.

Не вірте всьому, що написане великими буквами при вході в магазин або посеред торгового залу. Це робиться спеціально, щоб привернути вашу увагу. Коли ви бачите напис два за ціною одного“, не поспішаєте хапати ці дві речі. Подивитеся або пригадаєте, скільки коштувала ця річ без акції. Дуже часто різниця не така вже і велика. Просто продавці роблять знижку в 20-30 відсотків і стверджують, що продукт подешевшав наполовину. Будьте пильні! І ще! Обов'язково задумайтеся над тим, чи дійсно потрібна вам ця річ, та ще і в подвійному екземплярі. Люди схильні до покупки товарів на розпродажах або акціях. Але, на жаль, потім ці речі лежать на полицях без всякої потреби.

При покупці одягу ми часто стикаємося з тим, що самі не знаємо, що конкретно хочемо придбати. Ми не упевнені щодо моделі, кольору, а іноді навіть і розміру. Тому перш, ніж виходити за покупкою одягу, точно для себе вирішите, що вам треба (спідниця або брюки, блуза або кофта, а може Ви взагалі давно збиралися купити костюм, але буде він брюки або спідничий – це знову невирішене питання!). Так ось! Відправляйтеся по магазинах з точно сформованою метою. При покупці одягу також не варто кидатися на речі, що продаються із знижкою, але і упускати таку можливість немає сенсу. Дуже часто їм піддаються речі, які не знаходять свого покупця по тих або інших причинах. Чи потрібний вам такий одяг? Чи підходить вона вам? Не платите навіть дрібні суми за те, що просто висітиме у вас на вішалці. Краще, звичайно, виділяти для покупок певний час або день тижня, а не забігати по дорозі на роботу або додому.

У Вас може скластися враження, що я вивела цілу науку. З одного боку, якщо існує наука продавати, то чом би не існувати правилам вдалої покупки? З іншого боку, все набагато простіше. Просто купуйте з розумом і отримуйте від цього задоволення! А в цьому, я сподіваюся, Вам стануть в нагоді мої ради.

Всі знижки, акції, розпродажі, дисконт, конфіськати в Мінську і Білорусі

Автор: Пуласькая Тетяна, Всі знижки, акції, розпродажі, дисконт, конфіськати в Мінську і Білорусі